Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem České Republiky do Evropské Unie
Show full item record
No preview available
Title:
|
Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem České Republiky do Evropské Unie |
Author: |
Ondra, Tomáš
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Teoretická část práce se zabývá pojmy a procesy související s teorií strategického marketingu, strategickým řídícím procesem a strategickým marketingovým procesem včet-ně metod marketingové situační analýzy. Praktická část práce obsahuje analýzu konku-renčního prostředí firmy Arno na trhu s obuví a textilem v ČR včetně vývoje a změn, které nastaly po vstupu ČR do EU. Závěry analýzy jsou východiskem pro projekt, jehož cílem je stanovení konkurenční strategie firmy Arno. Obsahem projektu je realizace jednotlivých aktivit marketingového plánu na základě stanovené konkurenční strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36564
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
1879
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account