Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem České Republiky do Evropské Unie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem České Republiky do Evropské Unie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem České Republiky do Evropské Unie
Autor: Ondra, Tomáš
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Teoretická část práce se zabývá pojmy a procesy související s teorií strategického marketingu, strategickým řídícím procesem a strategickým marketingovým procesem včet-ně metod marketingové situační analýzy. Praktická část práce obsahuje analýzu konku-renčního prostředí firmy Arno na trhu s obuví a textilem v ČR včetně vývoje a změn, které nastaly po vstupu ČR do EU. Závěry analýzy jsou východiskem pro projekt, jehož cílem je stanovení konkurenční strategie firmy Arno. Obsahem projektu je realizace jednotlivých aktivit marketingového plánu na základě stanovené konkurenční strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36564
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1879


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet