Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s. |
Author: |
Adamcová, Zuzana
|
Advisor: |
Slunéčko, Vratislav
|
Abstract:
|
Má diplomová práce "Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a. s." je zaměřen na oslovení nového, přitažlivého segmantu zákazníků, který tvoří především hosté mladší a střední genrace. Vypracovala jsem návrhy nových pobytů, bodových pobytů a tématicky zaměřených balíčků. Pro úspěšnost zavedení této nabídky je nutné rozšířit dosavadní reklamní strategii, kde jsem se zaměřila na propagaci lázní především prostřednictvím internetu. Důležité je pozměnit také přístup jednotlivých hotelů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36454
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
1760
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account