Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s. |
Autor: |
Adamcová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Slunéčko, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Má diplomová práce "Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a. s." je zaměřen na oslovení nového, přitažlivého segmantu zákazníků, který tvoří především hosté mladší a střední genrace. Vypracovala jsem návrhy nových pobytů, bodových pobytů a tématicky zaměřených balíčků. Pro úspěšnost zavedení této nabídky je nutné rozšířit dosavadní reklamní strategii, kde jsem se zaměřila na propagaci lázní především prostřednictvím internetu. Důležité je pozměnit také přístup jednotlivých hotelů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36454
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1760
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet