Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s.
Autor: Adamcová, Zuzana
Vedoucí: Slunéčko, Vratislav
Abstrakt: Má diplomová práce "Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a. s." je zaměřen na oslovení nového, přitažlivého segmantu zákazníků, který tvoří především hosté mladší a střední genrace. Vypracovala jsem návrhy nových pobytů, bodových pobytů a tématicky zaměřených balíčků. Pro úspěšnost zavedení této nabídky je nutné rozšířit dosavadní reklamní strategii, kde jsem se zaměřila na propagaci lázní především prostřednictvím internetu. Důležité je pozměnit také přístup jednotlivých hotelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36454
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1760


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet