Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slunéčko, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Adamcová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:27Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:27Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36454
|
|
dc.description.abstract |
Má diplomová práce "Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a. s." je zaměřen na oslovení nového, přitažlivého segmantu zákazníků, který tvoří především hosté mladší a střední genrace. Vypracovala jsem návrhy nových pobytů, bodových pobytů a tématicky zaměřených balíčků. Pro úspěšnost zavedení této nabídky je nutné rozšířit dosavadní reklamní strategii, kde jsem se zaměřila na propagaci lázní především prostřednictvím internetu. Důležité je pozměnit také přístup jednotlivých hotelů. |
|
dc.format |
80 |
|
dc.format.extent |
437594 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nový segment
|
cs |
dc.subject |
nové pobyty
|
cs |
dc.subject |
bodové pobyty
|
cs |
dc.subject |
tématicky zaměřené balíčky
|
cs |
dc.subject |
rozšíření strategie
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
new segment
|
en |
dc.subject |
new kinds of stays
|
en |
dc.subject |
point stays
|
en |
dc.subject |
thematically specialized packages
|
en |
dc.subject |
enlarge the strategy
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.title |
Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s. |
|
dc.title.alternative |
The marketing project for an increase of the attraction of the joint-stock company Lázně Luhačovice |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2005-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis called "The marketing project for an increase of the attraction of the joint-stock company Lázně Luhačovice" is concentrated on addressing a new, attractive segment of customers, which consist mainly of younger and middle-aged quests. I worked out proposals of new kinds of stays, point stays and thematically specialized packages. In order to active a successful introduction of this offer, it is necessary to enlarge the advertising strategy used until now. I concentrated on the promotion of the spa, above all by means of internet. It is also important to change the approach of hotels. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1760
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account