Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Matošková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Císařová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:21Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:21Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36400
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která se stává důležitým faktorem úspěchu firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zákazníka a jeho úloha v dnešní době. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden na přelomu let 2004/2005 a zjišťoval spokojenost zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s. Součástí práce jsou doporučení, která by mohla pomoci při řešení existujících problémů společnosti. |
|
dc.format |
61 s. |
|
dc.format.extent |
408065 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of customer's satisfaction with the shops of the company EMOS trading a.s. in Přerov |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vitková, Romana |
|
dc.date.accepted |
2005-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with issue of customers' satisfaction, that becomes an important factor of company's success. In the theoretical part of this work there are theoretical outlets that point out at the importance of customers' satisfaction and its function at this time. The practical part of the work describes results of a marketing research, that was made on the break of 2004/2005 years. The research found out the customers' satisfaction with the shops of the company EMOS trading a.s. in Přerov. A part of work are recommendations, that could help to resolve existing problems of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1687
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account