Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s.
Autor: Císařová, Jana
Vedoucí: Matošková, Jana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která se stává důležitým faktorem úspěchu firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zákazníka a jeho úloha v dnešní době. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden na přelomu let 2004/2005 a zjišťoval spokojenost zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s. Součástí práce jsou doporučení, která by mohla pomoci při řešení existujících problémů společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36400
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1687


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet