Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s. |
Autor: |
Císařová, Jana
|
Vedoucí: |
Matošková, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která se stává důležitým faktorem úspěchu firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zákazníka a jeho úloha v dnešní době. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden na přelomu let 2004/2005 a zjišťoval spokojenost zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s. Součástí práce jsou doporučení, která by mohla pomoci při řešení existujících problémů společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36400
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1687
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet