Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Tawesco s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Jurajdová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:20Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:28Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36396
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním spokojenosti zákazníků firmy Tawesco, s.r.o. Analyzuje současný stav spokojenosti a porovnává jej s minulými výsledky. Popisuje rostoucí význam spokojených zákazníků, jakožto klíč k úspěchu každé firmy. Průzkum spokojenosti je zpracován pomocí dotazníkového šetření u jednotlivých zákazníků. Na základě zjištěných a vypracovaných informací jsou společnosti doporučeny návrhy, vedoucí k systematickému zvyšování spokojenosti zákazníků. U jednotlivých doporučení jsou uvedeny náklady na zavedení navržených opatření a s nimi spojená rizika. |
|
dc.format |
66 s., 10 s. příloh |
|
dc.format.extent |
1296762 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 20.05.2007 |
|
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Tawesco
|
cs |
dc.subject |
s.r.o.
|
cs |
dc.subject |
loajalita zákazníků
|
cs |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
customers´ satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing investigation
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
Tawesco Ltd. Company
|
en |
dc.subject |
customers´ allegiance
|
en |
dc.title |
Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Tawesco s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Customers´ Satisfaction of Tawesco Ltd. Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2005-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor work examines satisfaction of the customers of Tawesco Ltd and analyses the present conditions of satisfaction and compares it with past conditions.My thesis decribes growth of customers´satisfaction as key for success in every company. The survey was carried out by means of a questionnaire filled out by the customers. Based on the information acquired and processed, the author has made recommendations for the firm that will lead to a systematic improvement of its satisfaction of their customers. Specific recommendations include a cost analysis in relation to the implemented measures and accompanying risks. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.rights.auth |
veřejné |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1682
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account