Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Tawesco s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Tawesco s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Jurajdová, Veronika
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:20Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:28Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36396
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním spokojenosti zákazníků firmy Tawesco, s.r.o. Analyzuje současný stav spokojenosti a porovnává jej s minulými výsledky. Popisuje rostoucí význam spokojených zákazníků, jakožto klíč k úspěchu každé firmy. Průzkum spokojenosti je zpracován pomocí dotazníkového šetření u jednotlivých zákazníků. Na základě zjištěných a vypracovaných informací jsou společnosti doporučeny návrhy, vedoucí k systematickému zvyšování spokojenosti zákazníků. U jednotlivých doporučení jsou uvedeny náklady na zavedení navržených opatření a s nimi spojená rizika.
dc.format 66 s., 10 s. příloh
dc.format.extent 1296762
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 20.05.2007
dc.subject zákazníci cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Tawesco cs
dc.subject s.r.o. cs
dc.subject loajalita zákazníků cs
dc.subject customers en
dc.subject customers´ satisfaction en
dc.subject marketing investigation en
dc.subject questionnaire en
dc.subject Tawesco Ltd. Company en
dc.subject customers´ allegiance en
dc.title Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Tawesco s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Customers´ Satisfaction of Tawesco Ltd. Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavlík, Radim
dc.date.accepted 2005-06-14
dc.description.abstract-translated This Bachelor work examines satisfaction of the customers of Tawesco Ltd and analyses the present conditions of satisfaction and compares it with past conditions.My thesis decribes growth of customers´satisfaction as key for success in every company. The survey was carried out by means of a questionnaire filled out by the customers. Based on the information acquired and processed, the author has made recommendations for the firm that will lead to a systematic improvement of its satisfaction of their customers. Specific recommendations include a cost analysis in relation to the implemented measures and accompanying risks.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth veřejné
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1682
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account