Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Tawesco s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Tawesco s.r.o. |
Autor: |
Jurajdová, Veronika
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním spokojenosti zákazníků firmy Tawesco, s.r.o. Analyzuje současný stav spokojenosti a porovnává jej s minulými výsledky. Popisuje rostoucí význam spokojených zákazníků, jakožto klíč k úspěchu každé firmy. Průzkum spokojenosti je zpracován pomocí dotazníkového šetření u jednotlivých zákazníků. Na základě zjištěných a vypracovaných informací jsou společnosti doporučeny návrhy, vedoucí k systematickému zvyšování spokojenosti zákazníků. U jednotlivých doporučení jsou uvedeny náklady na zavedení navržených opatření a s nimi spojená rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36396
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 20.05.2007
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1682
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet