Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Voloch, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Karlík, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:11Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36316
|
|
dc.description.abstract |
Multilevel marketing vstoupil po mnoha letech vývoje do konjunktury, která začala v první polovině devadesátých let ve Spojených státech. Od té doby se konjunktura MLM šíří po všech vyspělých zemích. V teoretické části své práce se tedy zabývám jeho vývojem, která sahá až k průmyslové revoluci. Systém byl podroben časem mnoha faktorům, které utvářeli jeho podstatu a prošel obdivuhodným vývojem. Změny byly někdy ohromně hektické, a přinesli s sebou i řadu chyb. Systém byl dokonce díky bezohlednosti i ilegálně zneužit. Přesto ve tvrdé zkoušce obstál a vykrystalizoval do dnešní podoby. Dále se zabývám jeho využitím a výhodami, které systém MLM přináší využíváním v praxi a předkládám návrhy na jeho další zlepšení. |
|
dc.format |
58 s., 10 obr. příloh. |
|
dc.format.extent |
2352392 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2007 |
|
dc.subject |
Multilevel marketing
|
cs |
dc.subject |
multilevelová informace
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
zprostředkování
|
cs |
dc.subject |
pojištění
|
cs |
dc.subject |
Multilevel marketing
|
en |
dc.subject |
multilevel information
|
en |
dc.subject |
competitive
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
mediation
|
en |
dc.subject |
insurance
|
en |
dc.title |
Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav |
|
dc.title.alternative |
Multi Level Marketing as a competitive advantace of the company ZFP Akademie Břeclav |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2005-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
Multilevel marketing has after many years of development entered the phase of success and boom, which was started in mid 90s in the USA. Since then this boom has been spreading throughout all developed countries. In the theoretical part I'm dealing with the beginnings of MLM dating back to the industrial revolution. There has been a great amount of influences over the century, many of them rather hectic and irrational. The system has also been subjected to illegal abuse. In the analytical part I'm dealing with the utilization and advantages of this system and I offer possible improvement for practical implementation. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1591
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account