Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav |
Autor: |
Karlík, Tomáš
|
Vedoucí: |
Voloch, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Multilevel marketing vstoupil po mnoha letech vývoje do konjunktury, která začala v první polovině devadesátých let ve Spojených státech. Od té doby se konjunktura MLM šíří po všech vyspělých zemích. V teoretické části své práce se tedy zabývám jeho vývojem, která sahá až k průmyslové revoluci. Systém byl podroben časem mnoha faktorům, které utvářeli jeho podstatu a prošel obdivuhodným vývojem. Změny byly někdy ohromně hektické, a přinesli s sebou i řadu chyb. Systém byl dokonce díky bezohlednosti i ilegálně zneužit. Přesto ve tvrdé zkoušce obstál a vykrystalizoval do dnešní podoby. Dále se zabývám jeho využitím a výhodami, které systém MLM přináší využíváním v praxi a předkládám návrhy na jeho další zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36316
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2007
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
1591
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet