Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav
Show full item record
No preview available
Title:
|
Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav |
Author: |
Karlík, Tomáš
|
Advisor: |
Voloch, Jaroslav
|
Abstract:
|
Multilevel marketing vstoupil po mnoha letech vývoje do konjunktury, která začala v první polovině devadesátých let ve Spojených státech. Od té doby se konjunktura MLM šíří po všech vyspělých zemích. V teoretické části své práce se tedy zabývám jeho vývojem, která sahá až k průmyslové revoluci. Systém byl podroben časem mnoha faktorům, které utvářeli jeho podstatu a prošel obdivuhodným vývojem. Změny byly někdy ohromně hektické, a přinesli s sebou i řadu chyb. Systém byl dokonce díky bezohlednosti i ilegálně zneužit. Přesto ve tvrdé zkoušce obstál a vykrystalizoval do dnešní podoby. Dále se zabývám jeho využitím a výhodami, které systém MLM přináší využíváním v praxi a předkládám návrhy na jeho další zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36316
|
Date:
|
2005-03-14 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2007
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
1591
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account