Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Turková, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:09Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36298
|
|
dc.description.abstract |
Rádio patří společně s televizí a tiskem do skupiny tzv. klasických masmédií. Na našem trhu působí nejen celoplošně vysílající rozhlasové stanice, ale také regionální rádia. Jedním z takovýchto rádií je také rádio Čas. Ostravské Rádio Čas se oficiálně objevilo na Zlínsku na podzim v říjnu roku 2003. Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace rádia Čas se společnostmi, které si u tohoto rádia zadají reklamu. V teoretické části se budu věnovat literatuře a jiným zdrojům týkajících se této problematiky. V analytické části potom provedu dotazníkový průzkum, ve kterém zjistím jak firmy rádio Čas vnímají. Podle tohoto šetření poté vytvoří projekt marketingové komunikace rádia Čas se zadavateli reklamy. |
|
dc.format |
80 s., 8 s. příloh |
|
dc.format.extent |
524805 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015 |
|
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
rozhlasová reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
promo akce
|
cs |
dc.subject |
broadcast
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy |
|
dc.title.alternative |
Radio Cas Marketing Communication Project With Possible Advertisement Submitters |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2005-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Radio, together with television and press belong to so called classical mass media group. Not only full-area radio stations, but also regional radios broadcast on our market. One of those radios is Radio Čas from Ostrava, which was officially introduced in the Zlin region in October 2003. The target of my diploma work is to create marketing communication project of Radio Čas for companies. The theoretical part includes literature and other sources concerned about this issue. The analytical part is composed of a questionnaire aimed at companies’ approach towards Radio Čas together with recent analysis of communication condition. According to this a project of Radio Čas’s marketing communication with the advertisement submitters will be made. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1569
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account