Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Turková, Denisa
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:09Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:27Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36298
dc.description.abstract Rádio patří společně s televizí a tiskem do skupiny tzv. klasických masmédií. Na našem trhu působí nejen celoplošně vysílající rozhlasové stanice, ale také regionální rádia. Jedním z takovýchto rádií je také rádio Čas. Ostravské Rádio Čas se oficiálně objevilo na Zlínsku na podzim v říjnu roku 2003. Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace rádia Čas se společnostmi, které si u tohoto rádia zadají reklamu. V teoretické části se budu věnovat literatuře a jiným zdrojům týkajících se této problematiky. V analytické části potom provedu dotazníkový průzkum, ve kterém zjistím jak firmy rádio Čas vnímají. Podle tohoto šetření poté vytvoří projekt marketingové komunikace rádia Čas se zadavateli reklamy.
dc.format 80 s., 8 s. příloh
dc.format.extent 524805
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
dc.subject rozhlas cs
dc.subject rozhlasová reklama cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject promo akce cs
dc.subject broadcast en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotion en
dc.title Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy
dc.title.alternative Radio Cas Marketing Communication Project With Possible Advertisement Submitters
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ševčíková, Lenka
dc.date.accepted 2005-06-07
dc.description.abstract-translated Radio, together with television and press belong to so called classical mass media group. Not only full-area radio stations, but also regional radios broadcast on our market. One of those radios is Radio Čas from Ostrava, which was officially introduced in the Zlin region in October 2003. The target of my diploma work is to create marketing communication project of Radio Čas for companies. The theoretical part includes literature and other sources concerned about this issue. The analytical part is composed of a questionnaire aimed at companies’ approach towards Radio Čas together with recent analysis of communication condition. According to this a project of Radio Čas’s marketing communication with the advertisement submitters will be made.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1569
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account