Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy

Show full item record

No preview available
Title: Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy
Author: Turková, Denisa
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Rádio patří společně s televizí a tiskem do skupiny tzv. klasických masmédií. Na našem trhu působí nejen celoplošně vysílající rozhlasové stanice, ale také regionální rádia. Jedním z takovýchto rádií je také rádio Čas. Ostravské Rádio Čas se oficiálně objevilo na Zlínsku na podzim v říjnu roku 2003. Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace rádia Čas se společnostmi, které si u tohoto rádia zadají reklamu. V teoretické části se budu věnovat literatuře a jiným zdrojům týkajících se této problematiky. V analytické části potom provedu dotazníkový průzkum, ve kterém zjistím jak firmy rádio Čas vnímají. Podle tohoto šetření poté vytvoří projekt marketingové komunikace rádia Čas se zadavateli reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36298
Date: 2005-03-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 1569


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account