Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy |
Autor: |
Turková, Denisa
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Rádio patří společně s televizí a tiskem do skupiny tzv. klasických masmédií. Na našem trhu působí nejen celoplošně vysílající rozhlasové stanice, ale také regionální rádia. Jedním z takovýchto rádií je také rádio Čas. Ostravské Rádio Čas se oficiálně objevilo na Zlínsku na podzim v říjnu roku 2003. Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace rádia Čas se společnostmi, které si u tohoto rádia zadají reklamu. V teoretické části se budu věnovat literatuře a jiným zdrojům týkajících se této problematiky. V analytické části potom provedu dotazníkový průzkum, ve kterém zjistím jak firmy rádio Čas vnímají. Podle tohoto šetření poté vytvoří projekt marketingové komunikace rádia Čas se zadavateli reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36298
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1569
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet