Projekt marketingového plánu nového zájezdu CK Turistika a Hory na Island
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Stiller, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:07Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:07Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36285
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit takový marketingový plán pro cestovní kancelář Turistika a Hory s.r.o., který by zavedl její potencionální klienty na Island, kde by mohli navštívit ta nejatraktivnější místa této fantastické ostrovní země na severu Evropy. Vytvoření požadovaného projektu předchází teoretická část, ve které jsou zhodnoceny literární prameny marketingového plánu a marketingu cestovního ruchu. V praktické části jsem pak učinil komplexní situační analýzu, tedy analýzu prostředí, konkurence, potencionálních klientů atd. Na základě výsledků analýzy jsem následně vytvořil nový produkt - zájezd na Island včetně přehledného chronologického itineráře a programového plánu jednotlivých dní. V poslední kapitole jsem se pokusil navrhnout několik doporučení, jak podpořit propagaci a prodej tohoto nového produktu cestovní kanceláře Turistika a Hory, pro kterou je projekt zpracováván. |
|
dc.format |
125 |
|
dc.format.extent |
3364317 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
Marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
Tvorba nového zájezdu
|
cs |
dc.subject |
Itinerář zájezdu na Island
|
cs |
dc.subject |
Podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
Marketing planning
|
en |
dc.subject |
Tourism marketing
|
en |
dc.subject |
New trip creation
|
en |
dc.subject |
Iceland trip itinerary
|
en |
dc.subject |
Sales promotion
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu nového zájezdu CK Turistika a Hory na Island |
|
dc.title.alternative |
Project of marketing plan for new tour to Iceland for Travel agency Turistika a Hory |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavlovský, Emil |
|
dc.date.accepted |
2005-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of my thesis is to create a project for the travel agency Turistika a Hory s.r.o., which will take the potential clients to Iceland, where they can visit the most attractive places of this fantastic island country on the north of Europe. The theoretical part precedes the marketing project and assesses the literary sources of marketing planning and tourism marketing. The practical part consists of a complex situation analysis containing the analysis of tourism industry, competition, potential clients etc. Based on the results of the analysis, I have designed a new product – a trip to Iceland including the well-arranged chronological itinerary and the agenda for each day. In the last chapter, I propose some recommendations for sales promotion of this new product of the travel agency Turistika a Hory. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1554
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account