Projekt marketingového plánu nového zájezdu CK Turistika a Hory na Island

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu nového zájezdu CK Turistika a Hory na Island

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu nového zájezdu CK Turistika a Hory na Island
Author: Stiller, Martin
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit takový marketingový plán pro cestovní kancelář Turistika a Hory s.r.o., který by zavedl její potencionální klienty na Island, kde by mohli navštívit ta nejatraktivnější místa této fantastické ostrovní země na severu Evropy. Vytvoření požadovaného projektu předchází teoretická část, ve které jsou zhodnoceny literární prameny marketingového plánu a marketingu cestovního ruchu. V praktické části jsem pak učinil komplexní situační analýzu, tedy analýzu prostředí, konkurence, potencionálních klientů atd. Na základě výsledků analýzy jsem následně vytvořil nový produkt - zájezd na Island včetně přehledného chronologického itineráře a programového plánu jednotlivých dní. V poslední kapitole jsem se pokusil navrhnout několik doporučení, jak podpořit propagaci a prodej tohoto nového produktu cestovní kanceláře Turistika a Hory, pro kterou je projekt zpracováván.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36285
Date: 2005-03-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 1554


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account