Projekt marketingového plánu nového zájezdu CK Turistika a Hory na Island
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu nového zájezdu CK Turistika a Hory na Island |
Autor: |
Stiller, Martin
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit takový marketingový plán pro cestovní kancelář Turistika a Hory s.r.o., který by zavedl její potencionální klienty na Island, kde by mohli navštívit ta nejatraktivnější místa této fantastické ostrovní země na severu Evropy. Vytvoření požadovaného projektu předchází teoretická část, ve které jsou zhodnoceny literární prameny marketingového plánu a marketingu cestovního ruchu. V praktické části jsem pak učinil komplexní situační analýzu, tedy analýzu prostředí, konkurence, potencionálních klientů atd. Na základě výsledků analýzy jsem následně vytvořil nový produkt - zájezd na Island včetně přehledného chronologického itineráře a programového plánu jednotlivých dní. V poslední kapitole jsem se pokusil navrhnout několik doporučení, jak podpořit propagaci a prodej tohoto nového produktu cestovní kanceláře Turistika a Hory, pro kterou je projekt zpracováván. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36285
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1554
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet