Přidaná hodnota v sektoru služeb: marketingová strategie vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přidaná hodnota v sektoru služeb: marketingová strategie vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hroar, R Skov
dc.contributor.author Sáha, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:07Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:27Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36282
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je identifikovat faktory ovlivňující přidanou hodnotu ve společnosti Hexagon Holding ApS Kodaň, profesionálního organizátora plastikářských konferencí. V teoretické části jsou popsány obecné aspekty přidané hodnoty. Analytická část analyzuje vybranou společnost a její trh spojený s předmětem podnikání. Výstupem práce je návrh řešení formou projektu jehož cílem je implementace technologie zlepšující komunikaci mezi společností a zákazníky.
dc.format 83 s., 6 s. obr. příloh
dc.format.extent 963619
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
dc.subject Služby cs
dc.subject mezinárodní plastikářské konference cs
dc.subject zákaznící cs
dc.subject internet cs
dc.subject databáze cs
dc.subject přidaná hodnota cs
dc.subject Services en
dc.subject International Plastic Conferences en
dc.subject Customers en
dc.subject Internet en
dc.subject Databases en
dc.subject Value-Added en
dc.title Přidaná hodnota v sektoru služeb: marketingová strategie vybrané společnosti
dc.title.alternative "Value-added selling" in the service indrustry: Marketing strategy of the selected professional conference organizer
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2005-06-07
dc.description.abstract-translated The purpose of this Master Thesis is to identify factors affecting Value-Added of the Hexagon holding Aps Copenhagen, professional conference organizer (PCO) for plastic industry. The first part of the work gives a theoretical background to the issue, defines Value-added and compares it with some other economic criteria. It also provides formulations and relationships which are later used for Value-Added completion. The second part analyses the company and the market connected with the business objective. The Thesis finishes with a project of implementation of a new communication strategy between the company and its customers.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1551
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account