Přidaná hodnota v sektoru služeb: marketingová strategie vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hroar, R Skov
|
|
dc.contributor.author |
Sáha, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:07Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36282
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je identifikovat faktory ovlivňující přidanou hodnotu ve společnosti Hexagon Holding ApS Kodaň, profesionálního organizátora plastikářských konferencí. V teoretické části jsou popsány obecné aspekty přidané hodnoty. Analytická část analyzuje vybranou společnost a její trh spojený s předmětem podnikání. Výstupem práce je návrh řešení formou projektu jehož cílem je implementace technologie zlepšující komunikaci mezi společností a zákazníky. |
|
dc.format |
83 s., 6 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
963619 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015 |
|
dc.subject |
Služby
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní plastikářské konference
|
cs |
dc.subject |
zákaznící
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
přidaná hodnota
|
cs |
dc.subject |
Services
|
en |
dc.subject |
International Plastic Conferences
|
en |
dc.subject |
Customers
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Databases
|
en |
dc.subject |
Value-Added
|
en |
dc.title |
Přidaná hodnota v sektoru služeb: marketingová strategie vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
"Value-added selling" in the service indrustry: Marketing strategy of the selected professional conference organizer |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2005-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this Master Thesis is to identify factors affecting Value-Added of the Hexagon holding Aps Copenhagen, professional conference organizer (PCO) for plastic industry. The first part of the work gives a theoretical background to the issue, defines Value-added and compares it with some other economic criteria. It also provides formulations and relationships which are later used for Value-Added completion. The second part analyses the company and the market connected with the business objective. The Thesis finishes with a project of implementation of a new communication strategy between the company and its customers. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1551
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account