Přidaná hodnota v sektoru služeb: marketingová strategie vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přidaná hodnota v sektoru služeb: marketingová strategie vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Přidaná hodnota v sektoru služeb: marketingová strategie vybrané společnosti
Author: Sáha, Tomáš
Advisor: Hroar, R Skov
Abstract: Cílem diplomové práce je identifikovat faktory ovlivňující přidanou hodnotu ve společnosti Hexagon Holding ApS Kodaň, profesionálního organizátora plastikářských konferencí. V teoretické části jsou popsány obecné aspekty přidané hodnoty. Analytická část analyzuje vybranou společnost a její trh spojený s předmětem podnikání. Výstupem práce je návrh řešení formou projektu jehož cílem je implementace technologie zlepšující komunikaci mezi společností a zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36282
Date: 2005-03-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 1551


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account