Přidaná hodnota v sektoru služeb: marketingová strategie vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Přidaná hodnota v sektoru služeb: marketingová strategie vybrané společnosti |
Author: |
Sáha, Tomáš
|
Advisor: |
Hroar, R Skov
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je identifikovat faktory ovlivňující přidanou hodnotu ve společnosti Hexagon Holding ApS Kodaň, profesionálního organizátora plastikářských konferencí. V teoretické části jsou popsány obecné aspekty přidané hodnoty. Analytická část analyzuje vybranou společnost a její trh spojený s předmětem podnikání. Výstupem práce je návrh řešení formou projektu jehož cílem je implementace technologie zlepšující komunikaci mezi společností a zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36282
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
1551
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account