Přidaná hodnota v sektoru služeb: marketingová strategie vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Přidaná hodnota v sektoru služeb: marketingová strategie vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Přidaná hodnota v sektoru služeb: marketingová strategie vybrané společnosti
Autor: Sáha, Tomáš
Vedoucí: Hroar, R Skov
Abstrakt: Cílem diplomové práce je identifikovat faktory ovlivňující přidanou hodnotu ve společnosti Hexagon Holding ApS Kodaň, profesionálního organizátora plastikářských konferencí. V teoretické části jsou popsány obecné aspekty přidané hodnoty. Analytická část analyzuje vybranou společnost a její trh spojený s předmětem podnikání. Výstupem práce je návrh řešení formou projektu jehož cílem je implementace technologie zlepšující komunikaci mezi společností a zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36282
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1551


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet