Marketingový plán společnosti Errea pro český trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán společnosti Errea pro český trh |
Author: |
Králová, Eva
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Cílem práce je vypracovat marketingový plán, podle kterého bude zavedena značka Erre\'a na český trh. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování z dostupných literárních zdrojů. Praktická část vychází z části teoretické a věnuje se sestavení marketingového plánu značky Erre\'a pro Českou republiku. Nejprve je provedena analýza současného stavu, jsou stanoveny cíle marketingového plánu, sestavena marketingová strategie, navrženy akční plány, rozpočet nákladů a na závěr návrh kontroly provádění celého plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35829
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
1006
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account