Marketingový plán společnosti Errea pro český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán společnosti Errea pro český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Králová, Eva
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:15Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:27Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35829
dc.description.abstract Cílem práce je vypracovat marketingový plán, podle kterého bude zavedena značka Erre\'a na český trh. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování z dostupných literárních zdrojů. Praktická část vychází z části teoretické a věnuje se sestavení marketingového plánu značky Erre\'a pro Českou republiku. Nejprve je provedena analýza současného stavu, jsou stanoveny cíle marketingového plánu, sestavena marketingová strategie, navrženy akční plány, rozpočet nákladů a na závěr návrh kontroly provádění celého plánu.
dc.format 78s.
dc.format.extent 3741623
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007
dc.subject marketingový cs
dc.subject plán cs
dc.subject společnosti cs
dc.subject trh cs
dc.subject český cs
dc.subject marketing en
dc.subject plan en
dc.subject company en
dc.subject market en
dc.subject czech en
dc.title Marketingový plán společnosti Errea pro český trh
dc.title.alternative Marketing plan of company Errea for The Czech market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Glogar, Alois
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated The goal of this paper work is to work out a marketing plan, in which the trademark Erre\'a is going to be presented to The Czech market. In the theoretical part is based on theoretical basis of marketing planning. The practical part includes composition of the marketing plan of Erre\'a trademark for The Czech Republic. The key objectives are the analysis of the current situation, goals of the marketing plan, marketing strategies, action plans, costs analyses and the system of control.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1006
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account