Marketingový plán společnosti Errea pro český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán společnosti Errea pro český trh |
Autor: |
Králová, Eva
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je vypracovat marketingový plán, podle kterého bude zavedena značka Erre\'a na český trh. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování z dostupných literárních zdrojů. Praktická část vychází z části teoretické a věnuje se sestavení marketingového plánu značky Erre\'a pro Českou republiku. Nejprve je provedena analýza současného stavu, jsou stanoveny cíle marketingového plánu, sestavena marketingová strategie, navrženy akční plány, rozpočet nákladů a na závěr návrh kontroly provádění celého plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35829
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1006
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet