Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice |
Author: |
Konvalinová, Iva
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingového mixu v zemědělské společnosti Agrovýkup, Moravské Budějovice. Na základě poznatků z teorie se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Agrovýkup a návrhem projektu. Byla zde představena firma a zanalyzovány jednotlivé části marketingového mixu. Pomocí analýzy SWOT, Porterova modelu 5 sil a průzkumu produkce byly zjištěny důležité informace, které přispěly k lepší formulaci návrhů a doporučení pro firmu. Prostřednictvím zhodnocení marketingového mixu firmy Agrovýkup byly podány návrhy a doporučení na jeho zdokonalení. Byl navržen projekt s cílem zlepšit současný marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35826
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
1003
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account