Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Konvalinová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:14Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:31:14Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35826
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingového mixu v zemědělské společnosti Agrovýkup, Moravské Budějovice. Na základě poznatků z teorie se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Agrovýkup a návrhem projektu. Byla zde představena firma a zanalyzovány jednotlivé části marketingového mixu. Pomocí analýzy SWOT, Porterova modelu 5 sil a průzkumu produkce byly zjištěny důležité informace, které přispěly k lepší formulaci návrhů a doporučení pro firmu. Prostřednictvím zhodnocení marketingového mixu firmy Agrovýkup byly podány návrhy a doporučení na jeho zdokonalení. Byl navržen projekt s cílem zlepšit současný marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti. |
|
dc.format |
75 s., 2 s. příloh. |
|
dc.format.extent |
1265134 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Projekt zlepšení marketingového mixu
|
cs |
dc.subject |
Analýza marketingového mixu
|
cs |
dc.subject |
Produkt
|
cs |
dc.subject |
Distribuce
|
cs |
dc.subject |
Místo
|
cs |
dc.subject |
Propagace
|
cs |
dc.subject |
Cena
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Project of improvement of marketing mix
|
en |
dc.subject |
Analyses of marketing mix
|
en |
dc.subject |
Product
|
en |
dc.subject |
Distribution
|
en |
dc.subject |
Place
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
Price
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice |
|
dc.title.alternative |
Project of improve of marketing mix joint-stock company Agrovykup, Moravske Budejovice |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dostál, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2005-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work deals project of improvement of marketing mix in agricultural company Agrovykup, Moravske Budejovice. On the basic piece of knowledge of the theory deals analyses of marketing mix company Agrovykup and proposal of project. The firm was introducing and after was from analysing in single the parts of marketing mix. By the help of analyses SWOT, Porter model 5 coaming and inquiry produce was inquest responsible position information, which contributed to better formulation suggestions and recommendation for the company. By means of estimation marketing mix of company Agrovykup was version suggestions and recommendation on his improvement. The project was designed aimed at improve contemporary marketing mix in company and evaluation contribution project from standpoint his practical feasibility. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1003
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account