Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice |
Autor: |
Konvalinová, Iva
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingového mixu v zemědělské společnosti Agrovýkup, Moravské Budějovice. Na základě poznatků z teorie se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Agrovýkup a návrhem projektu. Byla zde představena firma a zanalyzovány jednotlivé části marketingového mixu. Pomocí analýzy SWOT, Porterova modelu 5 sil a průzkumu produkce byly zjištěny důležité informace, které přispěly k lepší formulaci návrhů a doporučení pro firmu. Prostřednictvím zhodnocení marketingového mixu firmy Agrovýkup byly podány návrhy a doporučení na jeho zdokonalení. Byl navržen projekt s cílem zlepšit současný marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35826
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1003
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet