Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice
Autor: Konvalinová, Iva
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingového mixu v zemědělské společnosti Agrovýkup, Moravské Budějovice. Na základě poznatků z teorie se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Agrovýkup a návrhem projektu. Byla zde představena firma a zanalyzovány jednotlivé části marketingového mixu. Pomocí analýzy SWOT, Porterova modelu 5 sil a průzkumu produkce byly zjištěny důležité informace, které přispěly k lepší formulaci návrhů a doporučení pro firmu. Prostřednictvím zhodnocení marketingového mixu firmy Agrovýkup byly podány návrhy a doporučení na jeho zdokonalení. Byl navržen projekt s cílem zlepšit současný marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35826
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1003


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet