Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Štochl, Michal
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:32Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35485
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza odkazů Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho v současné reklamní tvorbě. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuálních studií a především z mých osobních zkušeností z pracovního prostředí v reklamních nadnárodních společnostech a samozřejmě i společnosti Ogilvy. Základní charakteristiky odkazů Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho jsou uvedeny v teoretické části. První část práce přibližuje obecnou situaci oboru marketingové komunikace, druhá část charakterizuje odkaz Davida Ogilvyho v lokálním pojetí české pobočky Ogilvy & Mather a pokouší se nastínit možný vývoj v marketingových komunikacích v blízké budoucnosti ve vztahu k odkazu osobností Hopkinse a hlavně Ogilvyho.
dc.format 39 s., 4 s. obr. příloh
dc.format.extent 318191
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
dc.subject Hopkins cs
dc.subject Ogilvy cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Hopkins en
dc.subject Ogilvy en
dc.subject Advertising en
dc.title Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?
dc.title.alternative Claude Hopkins - David Ogilvy: Do their ideas have impact to current advertising?
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Létalová, Petra
dc.date.accepted 2005-06-02
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is an analysis of the influence and heritage of Claude Hopkins and David Ogilvy, on current advertising work. It is mainly based on literature, diverse studies, personal experience from my work with international advertising companies, and of course from the Ogilvy Group itself. The basic heritage characteristics of Claude Hopkins and David Ogilvy are included in the first section of the paper. This part illustrates the general status in marketing communication. The second section describes David Ogilvy’s legacy using a local view from within the Ogilvy & Mather Prague office. Finally, there is my attempt to predict the near-future trends within marketing communications based on the influence of Claude Hopkins and especially David Ogilvy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 589
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account