Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Štochl, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:32Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35485
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analýza odkazů Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho v současné reklamní tvorbě. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuálních studií a především z mých osobních zkušeností z pracovního prostředí v reklamních nadnárodních společnostech a samozřejmě i společnosti Ogilvy. Základní charakteristiky odkazů Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho jsou uvedeny v teoretické části. První část práce přibližuje obecnou situaci oboru marketingové komunikace, druhá část charakterizuje odkaz Davida Ogilvyho v lokálním pojetí české pobočky Ogilvy & Mather a pokouší se nastínit možný vývoj v marketingových komunikacích v blízké budoucnosti ve vztahu k odkazu osobností Hopkinse a hlavně Ogilvyho. |
|
dc.format |
39 s., 4 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
318191 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007 |
|
dc.subject |
Hopkins
|
cs |
dc.subject |
Ogilvy
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Hopkins
|
en |
dc.subject |
Ogilvy
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.title |
Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě? |
|
dc.title.alternative |
Claude Hopkins - David Ogilvy: Do their ideas have impact to current advertising? |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Létalová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2005-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is an analysis of the influence and heritage of Claude Hopkins and David Ogilvy, on current advertising work. It is mainly based on literature, diverse studies, personal experience from my work with international advertising companies, and of course from the Ogilvy Group itself. The basic heritage characteristics of Claude Hopkins and David Ogilvy are included in the first section of the paper. This part illustrates the general status in marketing communication. The second section describes David Ogilvy’s legacy using a local view from within the Ogilvy & Mather Prague office. Finally, there is my attempt to predict the near-future trends within marketing communications based on the influence of Claude Hopkins and especially David Ogilvy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
589
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account