Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě? |
Author: |
Štochl, Michal
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza odkazů Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho v současné reklamní tvorbě. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuálních studií a především z mých osobních zkušeností z pracovního prostředí v reklamních nadnárodních společnostech a samozřejmě i společnosti Ogilvy. Základní charakteristiky odkazů Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho jsou uvedeny v teoretické části. První část práce přibližuje obecnou situaci oboru marketingové komunikace, druhá část charakterizuje odkaz Davida Ogilvyho v lokálním pojetí české pobočky Ogilvy & Mather a pokouší se nastínit možný vývoj v marketingových komunikacích v blízké budoucnosti ve vztahu k odkazu osobností Hopkinse a hlavně Ogilvyho. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35485
|
Date:
|
2005-02-10 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
589
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account