Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?
Autor: Štochl, Michal
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza odkazů Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho v současné reklamní tvorbě. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuálních studií a především z mých osobních zkušeností z pracovního prostředí v reklamních nadnárodních společnostech a samozřejmě i společnosti Ogilvy. Základní charakteristiky odkazů Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho jsou uvedeny v teoretické části. První část práce přibližuje obecnou situaci oboru marketingové komunikace, druhá část charakterizuje odkaz Davida Ogilvyho v lokálním pojetí české pobočky Ogilvy & Mather a pokouší se nastínit možný vývoj v marketingových komunikacích v blízké budoucnosti ve vztahu k odkazu osobností Hopkinse a hlavně Ogilvyho.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35485
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 589


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet