Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě? |
Autor: |
Štochl, Michal
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza odkazů Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho v současné reklamní tvorbě. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuálních studií a především z mých osobních zkušeností z pracovního prostředí v reklamních nadnárodních společnostech a samozřejmě i společnosti Ogilvy. Základní charakteristiky odkazů Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho jsou uvedeny v teoretické části. První část práce přibližuje obecnou situaci oboru marketingové komunikace, druhá část charakterizuje odkaz Davida Ogilvyho v lokálním pojetí české pobočky Ogilvy & Mather a pokouší se nastínit možný vývoj v marketingových komunikacích v blízké budoucnosti ve vztahu k odkazu osobností Hopkinse a hlavně Ogilvyho. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35485
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
589
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet