Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kulhánek, Ivan
|
|
dc.contributor.author |
Hanšová, Milena
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:28Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:28Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35458
|
|
dc.description.abstract |
Jedním ze základních úkolů dnešních marketérů je kvalitní a efektivní propagace nabízených výrobků a služeb. Nestačí mít jenom kvalitní produkt, je třeba dobře znát své cílové skupiny a jejich potřeby. Ke komunikaci se stávajícími a potencionálními zákazníky a pro budování pevných vztahů s nimi jsou využívány různé marketingové komunikační nástroje. V této bakalářské práci se budu zabývat marketingovou komunikací divize Bulding Technologies společnosti Siemens s.r.o. Tato divize se zabývá výrobou a dodávkami produktů a systémových řešení v oblasti technologie řízení budov, zabezpečovacích a požárních systému a průmyslových kamer. Analýzou marketingové komunikace bude ukázáno, jakým způsobem jsou propagovány technologické produkty a služby. |
|
dc.format |
56 s |
|
dc.format.extent |
509027 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
promotion
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The marketing communication of Siemens Building Technologies Ltd |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2005-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
One of the basic tasks of today’s marketers is high-quality and high-efficiency promotion of offered products and services. Having a quality product is not enough; one needs to have good knowledge of the target groups and their needs. Different marketing and communication tools are used to communicate and build solid relationship with existing and prospective customers. In this thesis I will discuss the marketing communication of Siemens’ Building Technologies division. The division focuses on the production and delivery of products and system solutions for building management, security and fire alarm systems, and industrial cameras. An analysis of its marketing communication will show how technology products and services are promoted. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
562
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account