Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o. |
Autor: |
Hanšová, Milena
|
Vedoucí: |
Kulhánek, Ivan
|
Abstrakt:
|
Jedním ze základních úkolů dnešních marketérů je kvalitní a efektivní propagace nabízených výrobků a služeb. Nestačí mít jenom kvalitní produkt, je třeba dobře znát své cílové skupiny a jejich potřeby. Ke komunikaci se stávajícími a potencionálními zákazníky a pro budování pevných vztahů s nimi jsou využívány různé marketingové komunikační nástroje. V této bakalářské práci se budu zabývat marketingovou komunikací divize Bulding Technologies společnosti Siemens s.r.o. Tato divize se zabývá výrobou a dodávkami produktů a systémových řešení v oblasti technologie řízení budov, zabezpečovacích a požárních systému a průmyslových kamer. Analýzou marketingové komunikace bude ukázáno, jakým způsobem jsou propagovány technologické produkty a služby. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35458
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
562
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet