Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o. |
Author: |
Hanšová, Milena
|
Advisor: |
Kulhánek, Ivan
|
Abstract:
|
Jedním ze základních úkolů dnešních marketérů je kvalitní a efektivní propagace nabízených výrobků a služeb. Nestačí mít jenom kvalitní produkt, je třeba dobře znát své cílové skupiny a jejich potřeby. Ke komunikaci se stávajícími a potencionálními zákazníky a pro budování pevných vztahů s nimi jsou využívány různé marketingové komunikační nástroje. V této bakalářské práci se budu zabývat marketingovou komunikací divize Bulding Technologies společnosti Siemens s.r.o. Tato divize se zabývá výrobou a dodávkami produktů a systémových řešení v oblasti technologie řízení budov, zabezpečovacích a požárních systému a průmyslových kamer. Analýzou marketingové komunikace bude ukázáno, jakým způsobem jsou propagovány technologické produkty a služby. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35458
|
Date:
|
2005-02-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
562
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account