Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o.
Author: Hanšová, Milena
Advisor: Kulhánek, Ivan
Abstract: Jedním ze základních úkolů dnešních marketérů je kvalitní a efektivní propagace nabízených výrobků a služeb. Nestačí mít jenom kvalitní produkt, je třeba dobře znát své cílové skupiny a jejich potřeby. Ke komunikaci se stávajícími a potencionálními zákazníky a pro budování pevných vztahů s nimi jsou využívány různé marketingové komunikační nástroje. V této bakalářské práci se budu zabývat marketingovou komunikací divize Bulding Technologies společnosti Siemens s.r.o. Tato divize se zabývá výrobou a dodávkami produktů a systémových řešení v oblasti technologie řízení budov, zabezpečovacích a požárních systému a průmyslových kamer. Analýzou marketingové komunikace bude ukázáno, jakým způsobem jsou propagovány technologické produkty a služby.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35458
Date: 2005-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 562


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account