Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a.s. |
Author: |
Sába, Miroslav
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce Analýza věrnostního programu ve firmě Auto Kelly, a.s. provádí analýzu věrnostního programu firmy. Hlavní činností firmy je import, velkoobchodní a maloobchodní prodej náhradních dílů na osobní a užitkové vozy. Firma Auto Kelly stoji na čele v prodeji náhradních dílů v české republice. Cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat, zhodnotit a následně porovnat součastný stav věrnostního programu - "bonový systém"- s nastaveným kritériem úspěšnosti. Vypracovat porovnání efektivity a dopad jeho využívání na prodejní výsledky firmy a předložit případný návrh na využití získaných dat z věrnostního programu v rozhodovacím procesu v návaznosti na jeho propojení s dalšími formami marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3533
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
4872
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account