Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a.s.
Author: Sába, Miroslav
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce Analýza věrnostního programu ve firmě Auto Kelly, a.s. provádí analýzu věrnostního programu firmy. Hlavní činností firmy je import, velkoobchodní a maloobchodní prodej náhradních dílů na osobní a užitkové vozy. Firma Auto Kelly stoji na čele v prodeji náhradních dílů v české republice. Cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat, zhodnotit a následně porovnat součastný stav věrnostního programu - "bonový systém"- s nastaveným kritériem úspěšnosti. Vypracovat porovnání efektivity a dopad jeho využívání na prodejní výsledky firmy a předložit případný návrh na využití získaných dat z věrnostního programu v rozhodovacím procesu v návaznosti na jeho propojení s dalšími formami marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3533
Date: 2007-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 4872


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sába_2007_bp.pdfBlocked 1.461Mb PDF
sába_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
sába_2007_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account