dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Sába, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T03:02:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:15Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3533
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce Analýza věrnostního programu ve firmě Auto Kelly, a.s. provádí analýzu věrnostního programu firmy. Hlavní činností firmy je import, velkoobchodní a maloobchodní prodej náhradních dílů na osobní a užitkové vozy. Firma Auto Kelly stoji na čele v prodeji náhradních dílů v české republice. Cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat, zhodnotit a následně porovnat součastný stav věrnostního programu - "bonový systém"- s nastaveným kritériem úspěšnosti. Vypracovat porovnání efektivity a dopad jeho využívání na prodejní výsledky firmy a předložit případný návrh na využití získaných dat z věrnostního programu v rozhodovacím procesu v návaznosti na jeho propojení s dalšími formami marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
49 s. 5 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1531994 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009 |
|
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
loyalty program
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
eficiency
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.title |
Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Loyalty program in the company Auto Kelly, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work Analysis of loyalty program in the company Auto Kelly, a.s. is carrying out the analysis of the loyalty program in the company. The main activity of the company is import, wholesale and retail sale of spare parts for personal and utility cars. The company Auto Kelly stands ahead in selling spare parts in Czech republic. The goal of the bachelor work was to properly analyse, sum up and compare the current status of the loyalty program "bonovy system". Next, to work out comparison of effectivity and the impact on the selling outcome and to work out appropriate proposal for taking advantage from the gained data from loyalty program and his interconnection with other forms of marketing communication |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4872
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|