Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a.s.
Autor: Sába, Miroslav
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce Analýza věrnostního programu ve firmě Auto Kelly, a.s. provádí analýzu věrnostního programu firmy. Hlavní činností firmy je import, velkoobchodní a maloobchodní prodej náhradních dílů na osobní a užitkové vozy. Firma Auto Kelly stoji na čele v prodeji náhradních dílů v české republice. Cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat, zhodnotit a následně porovnat součastný stav věrnostního programu - "bonový systém"- s nastaveným kritériem úspěšnosti. Vypracovat porovnání efektivity a dopad jeho využívání na prodejní výsledky firmy a předložit případný návrh na využití získaných dat z věrnostního programu v rozhodovacím procesu v návaznosti na jeho propojení s dalšími formami marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3533
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4872


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sába_2007_bp.pdfZablokované 1.461Mb PDF
sába_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sába_2007_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet