Unreal Engine a jeho využití
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Mrázek, Matěj
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:49:29Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:49:29Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34126
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce byla zaměřena na teoretický popis a tvorbu částicových systémů a post process efektů a jejich praktické ukázky formou interaktivní real-time aplikace vytvo-řené v Unreal Enginu editoru. Součástí práce bylo použití modelu města Otrokovic, které-mu předcházel proces jeho exportu z programu Blender následovaný procesem importu do Unreal Engine editoru. Uživateli je umožněno procházet vytvořenou scénou a z nabídky vytvořených efektů vybírat, které mají být zobrazeny. |
|
dc.format |
70 |
|
dc.format.extent |
367124139 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Unreal Engine
|
cs |
dc.subject |
Částicový systém
|
cs |
dc.subject |
Post Process efekt
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
Export
|
cs |
dc.subject |
Import
|
cs |
dc.subject |
Level Blueprint
|
cs |
dc.subject |
Widget Blueprint
|
cs |
dc.subject |
Unreal Engine
|
en |
dc.subject |
Particle effect
|
en |
dc.subject |
Post Process effect
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
Export
|
en |
dc.subject |
Import
|
en |
dc.subject |
Level Blue-print
|
en |
dc.subject |
Widget Blueprint
|
en |
dc.title |
Unreal Engine a jeho využití |
|
dc.title.alternative |
The Unreal Engine and its Applications |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zmeškal, Marek |
|
dc.date.accepted |
2015-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis was focused on theory and creation of particle systems and post pro-cess effects and their practical examples in the form of real-time application created in Unreal Engine editor. Part of the thesis was using the model of Otrokovice town, which was preceded by the process of export from application called Blender followed by the process of import to Unreal Engine editor. A user is allowed to go through the created sce-ne and select which effect should be displayed from the list of created effects. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
40161
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-05-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account