Unreal Engine a jeho využití
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Unreal Engine a jeho využití |
Autor: |
Mrázek, Matěj
|
Vedoucí: |
Pokorný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce byla zaměřena na teoretický popis a tvorbu částicových systémů a post process efektů a jejich praktické ukázky formou interaktivní real-time aplikace vytvo-řené v Unreal Enginu editoru. Součástí práce bylo použití modelu města Otrokovic, které-mu předcházel proces jeho exportu z programu Blender následovaný procesem importu do Unreal Engine editoru. Uživateli je umožněno procházet vytvořenou scénou a z nabídky vytvořených efektů vybírat, které mají být zobrazeny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34126
|
Datum:
|
2015-02-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Informační technologie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
40161
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet