Marketing cestovního ruchu v Olomouckém kraji
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing cestovního ruchu v Olomouckém kraji |
Author: |
Vybíralová, Pavla
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je nastínění významu a nezbytnosti marketingu v oblasti cestovního ruchu a to z pohledu veřejné správy. V současné době je již zcela zřejmé, že ani státní a veřejné instituce se bez dodržování zásad marketingu neobejdou. Práce mimo jiné popisuje činnost Olomouckého kraje v oblasti cestovního ruchu a problémy, se kterými se jako veřejná správa potýká. Autorka rovněž navrhuje několik způsobů jak marketing cestovního ruchu zefektivnit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3372
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
4884
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account