Marketing cestovního ruchu v Olomouckém kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing cestovního ruchu v Olomouckém kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vybíralová, Pavla
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:56:21Z
dc.date.available 2010-07-15T01:56:21Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3372
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je nastínění významu a nezbytnosti marketingu v oblasti cestovního ruchu a to z pohledu veřejné správy. V současné době je již zcela zřejmé, že ani státní a veřejné instituce se bez dodržování zásad marketingu neobejdou. Práce mimo jiné popisuje činnost Olomouckého kraje v oblasti cestovního ruchu a problémy, se kterými se jako veřejná správa potýká. Autorka rovněž navrhuje několik způsobů jak marketing cestovního ruchu zefektivnit. cs
dc.format 54 s. cs
dc.format.extent 496291 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Olomoucký kraj cs
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing cs
dc.subject propagace cs
dc.subject The Olomouc Region en
dc.subject public service institution en
dc.subject tourism en
dc.subject marketing en
dc.subject promotion en
dc.title Marketing cestovního ruchu v Olomouckém kraji cs
dc.title.alternative Marketing of tourism in The Olomouc Region en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to outline the significance and essentiality of marketing in tourism from the view of public service. Nowadays, it is quite apparent that even state and public institutions cannot exist without basic principles of marketing. The thesis also attempts to describe the activities of The Olomouc Region in tourism and problems it faces as a public service institution. The author suggests several ways of making marketing of tourism more effective. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4884
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vybíralová_2007_bp.pdfBlocked 484.6Kb PDF View/Open
vybíralová_2007_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
vybíralová_2007_op.doc 76.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account