Marketing cestovního ruchu v Olomouckém kraji
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing cestovního ruchu v Olomouckém kraji |
Autor: |
Vybíralová, Pavla
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je nastínění významu a nezbytnosti marketingu v oblasti cestovního ruchu a to z pohledu veřejné správy. V současné době je již zcela zřejmé, že ani státní a veřejné instituce se bez dodržování zásad marketingu neobejdou. Práce mimo jiné popisuje činnost Olomouckého kraje v oblasti cestovního ruchu a problémy, se kterými se jako veřejná správa potýká. Autorka rovněž navrhuje několik způsobů jak marketing cestovního ruchu zefektivnit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3372
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4884
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet