Současný svět billboardů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Současný svět billboardů |
Author: |
Jaglarzová, Markéta
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá současným světem billboardů. V teoretické části je charakterizován billboard jako reklamní prostředek. Důraz je kladen na rozbor jeho posta-vení v systému marketingových komunikací. Práce uvádí základní informace o typech venkovních médií, historii billboardu, rozměrech, nákladech na výrobu a následný pronájem ploch. Práce se dále zabývá situace-mi, kdy je vhodné nebo naopak nevhodné billboard jako propagační prostředek využít, jaké jsou zásady při návrhu kampaní a jak billboard působí na spotřebitele. Praktická část analy-zuje jednu konkrétní billboardovou kampaň a ukazuje výsledky výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3168
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
4804
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account