Současný svět billboardů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Současný svět billboardů |
Autor: |
Jaglarzová, Markéta
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá současným světem billboardů. V teoretické části je charakterizován billboard jako reklamní prostředek. Důraz je kladen na rozbor jeho posta-vení v systému marketingových komunikací. Práce uvádí základní informace o typech venkovních médií, historii billboardu, rozměrech, nákladech na výrobu a následný pronájem ploch. Práce se dále zabývá situace-mi, kdy je vhodné nebo naopak nevhodné billboard jako propagační prostředek využít, jaké jsou zásady při návrhu kampaní a jak billboard působí na spotřebitele. Praktická část analy-zuje jednu konkrétní billboardovou kampaň a ukazuje výsledky výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3168
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4804
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet