Současný svět billboardů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Současný svět billboardů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Současný svět billboardů
Autor: Jaglarzová, Markéta
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá současným světem billboardů. V teoretické části je charakterizován billboard jako reklamní prostředek. Důraz je kladen na rozbor jeho posta-vení v systému marketingových komunikací. Práce uvádí základní informace o typech venkovních médií, historii billboardu, rozměrech, nákladech na výrobu a následný pronájem ploch. Práce se dále zabývá situace-mi, kdy je vhodné nebo naopak nevhodné billboard jako propagační prostředek využít, jaké jsou zásady při návrhu kampaní a jak billboard působí na spotřebitele. Praktická část analy-zuje jednu konkrétní billboardovou kampaň a ukazuje výsledky výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3168
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4804


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jaglarzová_2007_bp.pdf 1.889Mb PDF Zobrazit/otevřít
jaglarzová_2007_vp.doc 35Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jaglarzová_2007_op.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet