dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Kalferstová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:34Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:34Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30509
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaobírá otázkou reklamní fotografie a jejího působení na recipienty. V teoretické části se práce zabývá definicí reklamních prostředků s důrazem na komunikační proces, dále definicí reklamní fotografie s vymezením její historie a druhové-ho či žánrového rozdělení a především definováním faktorů, které ovlivňují působení reklamní fotografie na recipienty. V praktické části se diplomová práce snaží pomocí výzkumu zjistit, jaké faktory se ve vybraných reklamních fotografiích nejvíce vyskytují, jaká původní idea vedla tvůrce k realizaci fotografie a jak vybrané reklamní fotografie na respondenty působí. V projektové části diplomové práce pak dochází ke komparaci původní autorské idey a konečného působení na respondenty s doporučením, co by mohlo být uděláno lépe, na základě čehož je vytvořen manuál, jak vytvořit fungující reklamní fotografii. |
|
dc.format |
91 s. (190 537 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní prostředky
|
cs |
dc.subject |
reklamní fotografie
|
cs |
dc.subject |
druhy reklamní fotografie
|
cs |
dc.subject |
výtvarné prvky v reklamě
|
cs |
dc.subject |
žánr v reklamě
|
cs |
dc.subject |
emoce v reklamě
|
cs |
dc.subject |
postavy v reklamě
|
cs |
dc.subject |
barvy v reklamě
|
cs |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
advertising means
|
en |
dc.subject |
advertising/ commercial photography
|
en |
dc.subject |
types of advertising photography
|
en |
dc.subject |
artistic elements in an advertisement
|
en |
dc.subject |
genres of an advertisement
|
en |
dc.subject |
emotion in an advertisement
|
en |
dc.subject |
characters in an advertisements
|
en |
dc.subject |
colours in an advertisement
|
en |
dc.title |
Působení reklamní fotografie na recipienty |
|
dc.title.alternative |
Effect of Advertising Photography on Recipients |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the topic of advertising photography and its impact on recipients. In the theoretical part, the thesis deals with the definition of advertising means with emphasis on the process of communication, furthermore, on the definition of advertising photography with stress on its history and its division into categories or genres, and mainly emphasis on the definition of the phenomena which influence the advertising photography impact on recipients. The practical part of the thesis documents which phenomena occur the most in the chosen advertising photography, what was the original idea that led the photographers to the realization of the photography, and what impact have the selected photography on recipients. All the results of this part were reached via research. In the project part, the thesis arrives at comparison of the original idea of the author, and to the final impact on recipients with the suggestion what could be done in a better way which stands as the basis for creating the manual, and how to create a functional advertising photography. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36979
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-15 |
|