dc.contributor.advisor |
Vojtěšek, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Škodíková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:16:19Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:16:19Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30074
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce zahrnuje marketingové přístupy na trhu, které popisují postoje komerčních subjektů vůči ostatním na trhu. Cílem této práce je charakterizovat a popsat výhody a nevýhody používaných forem reklamy na Internetu a zhodnotit jejich kvalitu z pohledu účinnosti. Hlavní přínos práce spočívá v dotazníkovém šetření, zkoumající postoje a účinnost forem reklamy u běžných uživatelů Internetu. Komplexnost těchto vyhodnocených informací doplňuje průzkum pozice internetové reklamy a její efektivity na trhu z pohledu reklamních agentur. Praktické využití internetové reklamy a její cílení je zachyceno na sociálních sítích Facebook a YouTube. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
formy internetové reklamy
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama na Facebooku
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama na YouTube
|
cs |
dc.subject |
internet advertising
|
en |
dc.subject |
forms of internet advertising
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
internet advertising on Facebook
|
en |
dc.subject |
internet advertising on YouTube
|
en |
dc.title |
Reklama na Internetu |
|
dc.title.alternative |
Advertisement on the Internet |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matušů, Radek |
|
dc.date.accepted |
2014-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis includes marketing admittance to market, which subscribe stance of commercial subjects against others at the market. The aim of this work is to characterize and describe advantage and disadvantage of used forms of adverting on internet and to evaluate its quality of effectiveness. The principal merit of this work is based on questionnaire survey, which looks at stance and effectiveness of advertising forms of common internet users. The complexity of those evaluated information is refilled by research of internet advertising's position and its effectiveness at market from the perspective of advertising agencies. The practical using of internet advertising and its influence is noticed at socials networks sites Facebook and YouTube. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information technologies in administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
36389
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-23 |
|
local.subject |
questionnaires
|
en |