Reklama na Internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama na Internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklama na Internetu
Autor: Škodíková, Pavla
Vedoucí: Vojtěšek, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce zahrnuje marketingové přístupy na trhu, které popisují postoje komerčních subjektů vůči ostatním na trhu. Cílem této práce je charakterizovat a popsat výhody a nevýhody používaných forem reklamy na Internetu a zhodnotit jejich kvalitu z pohledu účinnosti. Hlavní přínos práce spočívá v dotazníkovém šetření, zkoumající postoje a účinnost forem reklamy u běžných uživatelů Internetu. Komplexnost těchto vyhodnocených informací doplňuje průzkum pozice internetové reklamy a její efektivity na trhu z pohledu reklamních agentur. Praktické využití internetové reklamy a její cílení je zachyceno na sociálních sítích Facebook a YouTube.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30074
Datum: 2014-02-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36389


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
škodíková_2014_dp.pdf 2.590Mb PDF Zobrazit/otevřít
škodíková_2014_vp.pdf 139.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
škodíková_2014_op.pdf 190.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet