Analýza marketingového mixu praktického lékaře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu praktického lékaře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Lipková, Lada
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:07:20Z
dc.date.available 2015-03-08T21:07:20Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29588
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové mixu praktického lékaře. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti zdravotnictví, marketingu služeb, marketingu ve zdravotnictví a její hlavní část tvoří poznatky o marketingovém mixu ve zdravotnictví. V praktické části je nejprve představena ordinace praktického lékaře, provedena PEST analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, analýza nástrojů marketingového mixu, dotazníkový průzkum a shrnující SWOT analýza. V závěru práce jsou prezentovány návrhy na zlepšení.
dc.format 82 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zdravotnictví cs
dc.subject marketing ve zdravotnictví cs
dc.subject marketingový mix ve zdravotnictví cs
dc.subject praktický lékař cs
dc.subject Healthcare en
dc.subject marketing in health care en
dc.subject marketing mix in health care en
dc.subject general practitioner en
dc.title Analýza marketingového mixu praktického lékaře
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Mix of the General Practitioner
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kacr, Josef
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix of the general practitioner. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part contains theoretical knowledge about health care, marketing services, marketing in health care and its main part is the knowledge of the marketing mix in health care. In the practical part is first of all introduced the general practitioner, followed by a PEST analysis, Porter´s five forces analysis, marketing mix analysis, questionnaire survey and summary SWOT analysis. At the conclusion of the practical part are proposed proposals to improve.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35715
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
lipková_2014_dp.pdf 1.854Mb PDF View/Open
lipková_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
lipková_2014_op.doc 85.60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account