dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Lipková, Lada
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:07:20Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:07:20Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29588
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové mixu praktického lékaře. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti zdravotnictví, marketingu služeb, marketingu ve zdravotnictví a její hlavní část tvoří poznatky o marketingovém mixu ve zdravotnictví. V praktické části je nejprve představena ordinace praktického lékaře, provedena PEST analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, analýza nástrojů marketingového mixu, dotazníkový průzkum a shrnující SWOT analýza. V závěru práce jsou prezentovány návrhy na zlepšení. |
|
dc.format |
82 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
praktický lékař
|
cs |
dc.subject |
Healthcare
|
en |
dc.subject |
marketing in health care
|
en |
dc.subject |
marketing mix in health care
|
en |
dc.subject |
general practitioner
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu praktického lékaře |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Marketing Mix of the General Practitioner |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kacr, Josef |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix of the general practitioner. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part contains theoretical knowledge about health care, marketing services, marketing in health care and its main part is the knowledge of the marketing mix in health care. In the practical part is first of all introduced the general practitioner, followed by a PEST analysis, Porter´s five forces analysis, marketing mix analysis, questionnaire survey and summary SWOT analysis. At the conclusion of the practical part are proposed proposals to improve. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35715
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|