Analýza marketingového mixu praktického lékaře
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu praktického lékaře |
Author: |
Lipková, Lada
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové mixu praktického lékaře. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti zdravotnictví, marketingu služeb, marketingu ve zdravotnictví a její hlavní část tvoří poznatky o marketingovém mixu ve zdravotnictví. V praktické části je nejprve představena ordinace praktického lékaře, provedena PEST analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, analýza nástrojů marketingového mixu, dotazníkový průzkum a shrnující SWOT analýza. V závěru práce jsou prezentovány návrhy na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29588
|
Date:
|
2014-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
35715
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account