Analýza marketingového mixu praktického lékaře

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu praktického lékaře

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu praktického lékaře
Autor: Lipková, Lada
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové mixu praktického lékaře. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti zdravotnictví, marketingu služeb, marketingu ve zdravotnictví a její hlavní část tvoří poznatky o marketingovém mixu ve zdravotnictví. V praktické části je nejprve představena ordinace praktického lékaře, provedena PEST analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, analýza nástrojů marketingového mixu, dotazníkový průzkum a shrnující SWOT analýza. V závěru práce jsou prezentovány návrhy na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29588
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 35715


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lipková_2014_dp.pdf 1.854Mb PDF Zobrazit/otevřít
lipková_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lipková_2014_op.doc 85.60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet