Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko
Author: Durďáková, Jana
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Značka je velmi důležitým marketingovým nástrojem, na jejímž základě jsou identifikovány a rozlišovány produkty či služby od konkurence. Tato diplomová práce se zabývá zvýšením znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti brandingu, kde je popisována charakteristika značky, její prvky a jednotlivé kroky k budování silné značky a dále pak z oblasti marketingového mixu a marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na analýzy současného stavu znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o., které jsou prováděny pomocí marketingového průzkumu, konkrétně pak dotazníkového šetření. Z výsledků tohoto průzkumu pak vychází závěrečná část této práce, která je věnována projektu zaměřenému na zvýšení znalosti značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28154
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 33637


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
durďáková_2014_dp.pdf 4.877Mb PDF View/Open
durďáková_2014_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
durďáková_2014_op.pdf 1.883Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account